Alla inlägg den 11 april 2011

Av cissi - 11 april 2011 20:07

HALLOJSAN MY FRIENDS Å ALLA ANDRA!!!!!!!!

 

denna veckan kommer bli jobbig...

för att ja får inte dricka kaffe längre :( suck...

för att ja har magkattar..å ska försöka att inte dricka kaffe under denna vecka för att se om det blir bättre...men ja kommer inte sluta helt..för kaffe e så jävla gött..

åå de går ju bara inte att vara utan...


    

har jobbat hela dagen sen 07:30..har gått rätt bra på jobbet idag..

himla varmt å gött väder idag..satt ute hela lunchen å åt min matlåda ute i solen..gött som f-n

sen efter jobbet så var ja till tågstationen och hämtade tåg biljetter som ja ska ha till helgen jipppppppi....

sen så va ja in i en affär och köpte en kjol..en dans kjol som ja ska ha på danser..möe lättare att dansa i kjol än byxer...en svart kjol som går ner till knäna den va fin...

sen kom ja hem å gick te morsan å åt kyckling å sen slängde ja i lite tvätt...


    

nu sitter jag och äter en fralla och dricker nypponsoppa..och tittar på 112 polser..kul program det...sen blir det en dusch å sen söve...


hoppas även på vinst för vårat färjestad imorgon...:)


ha ré gött kram cissi =)


p.s har skaffat mej en ny msn så ni som vill ha den säg te vettja...


kram cissi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards