Alla inlägg under augusti 2010

Av cissi - 31 augusti 2010 16:38

hej å hå i lingonskogen....


sitter/ligger hemma o är sjuk..bläää...

tråkig jävla feber...

örker inte nöe..

å  är samtidigt rastlös....


 



 

Jag är 100% cracy in love...

ja är 100% glad kär lycklig...

jag mår så himla underbart med han.

och det känns så himla underbart att

han finns här i våran familj..

det är så himla underbart att bara få vara sig själv.

och ja känner mig så lycklig

att få dela mitt liv med han

och få dela min familj tillsammans med han..

Jag älskar min Toni!!!




 


nu har ja snart  semester...Gött!!!

ska bli underbart gött o bara få ta det lungt..

och få umgås mer med min goa älskling!!

det behövs!!!

och få njuta av ledigheten å hitta på saker...


nu ska ja se på tv o bara slappa..

ikväll ska ja se

rama rama rolf

fångarna på fortet

time out


ha en fortsatt trevlig tisdag!!

kram cissi

 

Av cissi - 17 augusti 2010 21:07

 

.kanske inte alla som  tror på sånt här men..ja tycker de e kul o läsa...

allt kanske inte är sant...men ja fick iallafall detta kortet då ja spåde mig..

å detta kortet betyder då...


På kort 11 ser vi välkänd gestalt-domstolen. Hon har vågen av jämlikhet och opartisk bedömning i ena handen och svärdet av beslutet i den andra. I tarot utgör rättsliga förståelsen att livet är ytterst rimligt. Även om det n...yckfulla dag till dag liv tenderar att få oss att tvivla på det faktum, påminner domstolen oss om att det är gudomlig balans. Observera likheten mellan kejsaren och rättvisa. Båda korten står för allmän ordning, kejsaren i sin underliggande struktur, rättvisa, i talan om karma - orsak och verkan. Det finns en allvarlig känsla Card 11 - tonen i rättssalen. Detta kort avser juridiska frågor av alla slag, men begränsas inte till dem. Domstolarna är där bedömningar görs och beslut meddelats. Vårt rättssystem är den officiella arena där vi utforskar de principer om rättvisa - rättvisa, opartiskhet och sökandet efter sanningen.
Fortune - Kärlek
Din nuvarande kärlek relation bygger på ärlig, uppriktig och tillit.

Båda två verkligen förstår varandra och därför att ni är ett perfekt par.

Som en enda, kommer du att stöta på någon som är ansvarig och ni två

kommer att ha en fantastisk tid tillsammans.

Under denna tid är du mer rationell och kunna undvika impulsiva känslor.

Så om du får gifta nu, kommer äktenskapet evigt

Av cissi - 17 augusti 2010 20:51

Tjolahej  


 


jahopp..idag har man inte gjort så möe mer än o jobbat...

bakade en jätte god kaka på jobbet idag...chokladkaka med himelskgalsyr..

mmm så god den blev men för söt..hade nog för möe kakao i..

men den gick nästan med en gång..många som köpte av den och många som tyckte om den...så den ska ja göra flera gånger...



har inte så möe mer o skriva om idag...



Just nu..just idag..

just vid denna tidpunkt och denna minuten

och denna sekunden och denna dag och denna kväll..

så mår ja faktist bra...

efter att fått pratat med min underbara älskling i

telen så är ja nu på toppen igen!!

Är så glad för att ja har träffat han..

är så glad för att ja har träffat nån som tar mig som jag är

och som jag kan prata med om allt..

jag tar han som han är och han kan prata med mig om allt..

åh de känns så himla underbart...

och det bästa av allt är att det funkar så bra med han o min familj..

känns helt underbart i hela kroppen...

saknar han som satan gör ja..


 



nu ska ja söve....

men ha det så bra alla...

kram cissi!!!



Av cissi - 4 augusti 2010 19:47

 

Hej hopp gummi snopp  !!!   

hähä !!


har inte gjort så himla möe idag mer än å jobbat..

på jobbet går det bara bra tycker jag...

 Å ja trivs bra där..

sen så hade jag ett trevligt samtal med min chef tidigare idag.

fick mycket beröm och hon sa

att hon gärna ville ha kvar mig där med lön.

så nu håller hon på och diskuterar med arbetsförmedligen...

annars så ska ja igentligen sluta där den 31/8

men ja hoppas självklart på fortsättning med lön...


sen fick ja ett samtal från en jävla kärring ifrån soc..

men jävla kärringen fattar ju fan ingenting..

fick säga en sak typ 20 gr innan hon fattade något..

hatar dom jävla grisarna på soc...


har haft ont i höve nästan hela dagen också...

efter 2 penodil och lite vila och

pizza och chips så börjar det sakta gå över..

kändes lite som början till migrän..blir till å sova tidigare ikväll iaf.


här kommer 3 as sköna å as bra låtar...

bara älskar låtarna..så himla bäst....

          Hardcore Superstar - "My Good Reputation"http://www.youtube.com/watch?v=nrHAtYVXElk&feature=related

Hardcore Superstar - We Don't Celebrate Sundayshttp://www.youtube.com/watch?v=woxYmS5RvFw

 favorit låten med hardcore superstar Hardcore Superstar - Don´t you ever leave me

 http://www.youtube.com/watch?v=vCObEVa3auo

 

åh ja bara älsker hardcore superstar dom e så jävla underbart bra....

å sångaren jocke e så grymt frän å snygg



nu har ja inge mer å skriva om å inget mer å säga...

ha en trevlig onsdag...



kram cissi



godnatt

                                 







Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards