Alla inlägg under juli 2010

Av cissi - 25 juli 2010 11:10

va ett tag en ja bloggade nu..har totalt glömt bort bloggen...hehe


fredag...  

i fredags jobbade ja från 07:30 till 15:30 gick lite tidigare slutar igentligen 16:00

efter jobbet gick ja hem och gjorde mig iordning för fest..och väntade på texi..sen åkte ja o texi till bolaget.och sen hem till mia på RAJ RAJ RAJ fest :)

mia o per bjöd på grillat mums mums de va gött...Mias sallad va ju bara toppen   

senare under kvällen åkte ja mia texi millan lillemor till orrholmen där vi va hos zandra o drack lite...typ efter 23 åkte vi in till stan å vi drog in på tempel..

men de va ett tråkigt ställe tempel tråkiga dans golv...menmen..

sen gick vi till nöe ställe o åt mat...å sen åkte vi hem...

lördag....  

va bara lugn..va hemma hos mamma och åt mat en sväng..sen va ja bara hemma hela dagen/kvällen och bara slappa...för ja va bakis ifrån fredan o mådde inge bra i övrigt...pratade me mina underbara vänner från gbg igår på msn..såg dom på cam när dom festade o hade kul...de va kul å se dom för ja har inte sett dom på minst 2 år typ..så blir snart en resa te gbg snart..saknar mina goa göteborgare...

å nu är det söndag..

får se vad som händer idag..

funderar på om ja skulle tvätta men de örker ja inte,så får bli te å tvätta imörra istället...så det blir nog  bara te o glo på tv å ta de lungt om inget annat händer.


annars mår jag si så där...vet inte om ja mår bra eller dåligt...

nu blire det iaf te å äta lite frukost o titta tv´n....


ha de bra my friends...

kram cissi  



p.s en sån här gris skulle ja vilja ha...älskar grisar...

de e så söta...iaf när dom är små..  

 

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards