Alla inlägg under februari 2010

Av cissi - 28 februari 2010 19:28

   



hej hoj!!!


Det var ett tagsen som jag bloggade nu...

har tyvärr inge internet hemma just nu för att mitt bredband kronglar..

just nu använder ja mobilen för att komma in på min dator..


idag har jag ätit kräftor tillsammans med tore och terje..

det va gött...varför ska man äta kräftor just i agustie å inte annars..

samma sak gäller jul skinka varför bara äta det under jul...


imorgon ska ja upp och jobba igen..Jobbar på kils kommun i cafeteria och serverar kommun chefen kaffe varje dag :)


så här såg kil ut 1912 för er som inte vet hehe :)

 



nu ska ja ner till tvättstugan och hämta tvätten sen blir de glo på tv å sen söve...

ha de gött alla..

kram cissi


Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards