Alla inlägg under juli 2009

Av cissi - 29 juli 2009 16:42

grisar är så himla söta..ja vill verkligen ha gris...

hittade några fina gulliga bilder på lite grisar..här får ni se...

ja vill ha en rosa gris med halsband på..sen ska den bo med mig...

men då får ja nog flytta..men en gris ska ja ha innan ja dör...

gillar grisar!!


Av cissi - 12 juli 2009 21:40

min blogg..är uppdaterad igen...http://cissis.bloggagratis.se/

i fredags efter jobbet gick ja hem och gjorde mig iordning för ute kväll..

ja gick över till kicki min granne redan vid 17 och tog mig några öl..fick skjus ner till stan runt 19:30..

vi kom ner till stan och tittade pågrisnils en skit bra trubadur som är rolig o sjunger gör bra.sen såg ci ett band som hete dublin fear som spelade irlänsk musik dom va också super bra..sen fick vi se 250 kg kärlek dom va också skit bra..alla va skit bra hehe...

kom hem runt 02 på kvällen..gick typ å la mig med en gång..

på lördan vakna ja runt 12..hade inga planer om vad ja skulle hitta på under kvällen..så gick ja över till morsan och drack morgon kaffe..efter en liten stund kom vi fram till att vi skulle åka ner till stan igen..å gå på torgfesten "igen"..min lilla syster emelie ville se nanne grönwall..så vi tog bussen runt 17..vi åt på mc donalds innan vi gick in på torgfesten..

i lördags så var det 2 trubadurer som va gör bra.. sen kom ett band som hete noice forever..tycker nocie forever va skit bra..marucs öhrn sångaren va gör bra, sjöng himla bra faktist..efter nocie så fick vi höra nanne grönwall hon va också super bra..jätte fina kläder hade hon och va gör bra hela kvällen..efter nanne så fick vi se ett band som hete billy,dom sjöng bara gyllene tider låtar.dom va också super bra..har varit en toppen dag bådde fredag o lördag..å alla trubadurer och band va helt fantastiska..vill gärna se alla dom banden & trubadurerna fler gånger...

å fler gånger kommer det säkert att bli :)


nu sitter ja och små glor lite på en film som går på 3an..

blir snart tioll att hoppa in i duschen å sen lägga mig..ska till jobbet som vanligt imorgon...


får hålla tummarna hårt inför guldklaven också...snart är tävlingen av gjord..och visst har man sina faoriter...heja heja..håller tummarna skit hårt för världens goaste underbaraste grabbar i bhonus.hoppas ni tar hem priset i era kategorier..å det tror ja faktist att ni gör också :) kan ja nästan säga f---n på*S*


längtar super duper mycket efter min underbara söta gulliga älskling..

längtar som en galen tupp..

men men snart kommer han å då blir det så jätte underbart...

älskar dig lilla lilla söta Johan <3<3


ha de super bra alla!!

kram cissi


Av cissi - 4 juli 2009 13:01

min blogg http://cissis.bloggagratis.se/

har precis kommit hem..har varit i stan å festat...

ska ta och sova en liten stund nu är så himla trött..så det blir till att vila en liten stund nu...

sen ska ja sätta igång och städa och möblera om i mitt vardags rum.

kommer lite bilder nu på hurdet ser ut nu...

och imorgon kommer det bilder på hur det blev...

roligt att ändra lite i sin lägenhet...

har tänkt mig att måla lite i lägenheten vill ha en annan färg på vägarna...


ikväll ska ja till maria en sväng..hon har fest..men ja ska inte dricka något ikväll..bara vara med och vara social..


saknar min underbar lilla älskling...längtar super duper mycket efter dig!!!



ha en trevlig helg alla...

kram cissi


Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards