Alla inlägg under maj 2009

Av cissi - 21 maj 2009 23:45

bloggen ---> http://cissis.bloggagratis.se/

igår va det en rolig dag..

va på kursen sen ikea sen hos texi å va på ett typ hälso party sen lite bhonus på det :) ..

det va en trevlig dag/kväll igår...

för festa ltie hemma hos texi sen drog vi ner till sandrgund..å titta på bhonus...

lika roligt varje gång..kul å dansa å kul å lyssna..bra ös i musiken som jatycker att det ska vara :) å några goa lugna låtar..har kommit på att nu i år så har ja kännt till bhonus i 10 år..va typ 15 år första gången ja såg dom..första gången tror ja va på sandgrund faktist..morsan drig med mej ditt å de ångrar ja aldrig...har haft så kul varje gång man ahr dansat tittat lyssnat på dom...

har sett många band men ja tror fan ingen slår dom..bra musik bra ös i låtarna kul å dansa till å sociala band medlemar..så ska ett band vara :) inte som griniga gubbar som bara står stilla å seplar på sin gitarr å inge ös det är inge för mig..ös ska de va det är skoj...


ida kom ja hem vid 13:00

slänge in en maskin i tvötten..storhandla hem lite mat...

städat hela lägenheten..å bakat bullar..haft mycke å göra idag..

å sen va ja rätt sleten å trött sen igår dagen.å känenr mig just nu också lite trött..

är väll snart dags för att sova..

snart helg :) gud så himla gött..

kommer bli en underbar helg känner ja på mig :)


ha ed nu så bra där ute alla människor...


god natt

kram cissi


Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards