Alla inlägg under mars 2009

Av cissi - 26 mars 2009 15:00

dikter 

här är några dikter som ja skrev för längesen..ja hittade dom bland massa gammla skol papper...



Det finns en blomma vit som snö,kan ej vissna, kan ej dö.dess namn känner du nog igen trofast vänskap heter den. 

Jag sådde några blommor, en för varje vän

Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

Det blev höst och vinter och blommorna de dog

Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar och log

Sen kom regnet med moln stora grå

Nästa gång jag fann dem så var det bara två

Sen kom solen med allt ljus den harPlötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar Du härdades i solsken, du drunknade i regn

Men en sak är säker, du är en riktig vän Hon älskade någon så högt på jorden.Någon som aldrig sa dem tre små orden.Hon ville alltid i hans närhet vara.Han brydde sig inte ignorerade henne bara.Hon står på vägen och tänker på sin vän.En bil kommer och hon tänker aldrig mer igen.Han står vid hennes grav med en ros som är röd.Ja nu är hon borta nu är hon död.Han viskar tyst dem tre små orden.Men nu är hon inte kvar på jorden...

Av cissi - 18 mars 2009 13:24

idag har ja varit på kursen det gick bra...

som alltid...

när ja kom hem från kursen satt ja o sola på min balkong till solen gick i moln...


har varit och skrivit på kontrakt idag också...

så den 1 maj flyttar ja till skogsvägen 51 för er som vill veta hehe...

de ska bli otroligt gött att få en egen lägenhet få vara för sig själv..gud så gött...


hoppas det är bra med er alla...


saknar mina vänner...


ha de gött...

kram cissi

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards