Alla inlägg under september 2009

Av cissi - 24 september 2009 15:09

Tungan ute


tjohoj..

nyss kommit hem från jobbet...för sov mig imorse...

ska snart sätta igång och städa lite...

ikväll blir det bara lungt..

men imorgon blir de nog lite rocke´n´roll..

å på lördag ska aj till säffle till min kära mormor..å gå på marten..

se om man hittar nånting roligt...


längtar till på måndag..hoppas värkligen att ja får jobbet..ska iväg å prata me chefen på kommunen..

kanske ska börja jobba på kommun husets cafeteria...hopaps hoppas...


hoppas att alla har de bra..

själv har ja det bra..men det känns fortfarande lite jobbigt efter allt som har hänt..känns så himla jobbigt..känns som att ja har ett stort håll i mitt hjärta...*suck*

strunt samma bara å gå vidare..poff poff så står de nån där..som är 100 gr bättre...

menmen de märks...


KNOCKIN ON HEAVENS DORR.."skulle ja vilja prova"


ha de gött

kramis

Av cissi - 10 september 2009 16:02

                                                         



idag har det varit varmt och soligt nästahn hela dagen..

har varit gör gött ute idag...


vet inte riktigt vad ja ska skriva så ja tänkte lägga upp lite bilder på Elivs..katten..




 









   






 


ha de gött alla

//Cissi

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards