Alla inlägg under juni 2010

Av cissi - 30 juni 2010 21:31

 


tjohoj...


idag har ja jobbat idag igen...

sen åkte ja ner te stan me anna..

va bara i stan i ca 2 timmar..

men hittade lite ändå..

så nu har ja lite nya kläder te helgen..


å te helgen blir de party o rocke´n´roll

fan så kul det ska bli..

ska bli gött å komma bort ifrån kil en stund..

men sen så kommer ja saknar mina vänner här också..

men de ska bli så himla skoj dit vi ska...

är lite hemligt än om vart ja ska för det ska bli en liten överaskning för visa personer...

har färgat håret å skaffat nya kläder te helga å så...så in i helvete vad ja längtar nu...det ska bli så jävla kul...fast kommer ändå sakna kömpisera här hemma också...


hoppas det e bra me er alla...å ha en fortsatt trevlig onsdag

*"lill lördag"..nu ska ja sova för ja ska upp å jobba imörra igen..kram cissi


 

ha de gött!!!

Av cissi - 23 juni 2010 20:46

 



 Riktigt jävla gött har det varit ett jävla bra tag nu...

fan så jävla underbart GöTT...


idag har ja jobbat igen..vart möe å göra idag tycker ja..men de e kul...

sen när ja kom hem så satt ja på gården å solade tesammans me vänner

å tog 1 öl "bara 1" och det är sant..

hade tänkt tvätta men det är för fint väder för att tvätta just nu hehe..

så de får bli nån dag i helga när man har mera tid..


Åå snart är de snart midsommar..de ska bli skojigt...

då ska ja partaja med mina vänner här på skogsvägen...

de ska bli riktigt partajigt det...


men nu blir de te å söve upp å jobba imörrra igen..

å imörra får ja jordgubbstårta på jöbbet också..mums mums va GÖTT


höppes allt e bra me er alla..

kram cissi

Av cissi - 21 juni 2010 18:28

idag började min förtsa dag på jobbet med fast lön..det känndes så mycke roligare att jobba idag än annars...

nu ska ja ut å träffa vicktoria min granne de lille gummsan...


 






Varför ska alltid ja vara den som ska åka för att få träffa fölk/kompisar/släkt..
Sällan fölk/kompisar/släktingar kommer och hälsar på mig..alltid ja som får åka till dom..det kostar lika mycket för mig att åka till er som det gör för er att åka till mig..ja har inte så himla mycket pengar..å ja vet att de finns dom som har lika dåligt me pengar som ja har eller mindre eller mer skit samma..men ja åker minst 2 gånger i månaden in till stan för att hälsa på nån festa med nån gå på stan med nån osv..men när fölk/kompisar/släktingar ska hälsa på mig ja då så ska det ta evigheter..vad är det för skillnad igentligen? äh strunt samma örker inte bry mig....ja älskar mina vänner o min släktingar ändå<3 <3 <3...tycker bara att fölk kan tänka efter lite iallafall <3 <3

Av cissi - 20 juni 2010 14:36

trött efter en lång o trevlig helg tillsammans med goda vänner...

snart kommer mormor moster o morbror på besök..

vi ska äta tårta för att ja har fyllt år..

mums mums så gott det ska bli..

imörra blir det te å jobba igen..


ha de så gött alla

//cissi

Av cissi - 19 juni 2010 13:17

godmorgon...

precis kommit upp ur sänga...

nu blire å äta lite frukost.

sen vet ja inte vad som händer riktigt..men nått ska ja nog hitta på..


blir så irriterad på vissa människor..hatar falska människor..

tycker en person är så jävla konstig..just nu..

en liten skithög en falsk jävel...

aja skit samma...


nu ska ja äta frukost..

cissi

Av cissi - 15 juni 2010 20:17

så jävla tråkigt att få in en sak i höve som aldrig försvinner.

försöker å inte tänka på det..men det är omöjligt.


    


men annars är  super super glad idag iallafall..

fick mina anställningspapper idag..så på måndag börjar ja jobba hel tid...

fan va gött det ska bli med riktig lön asså :D :D


sen laddade ja hem bhonus nya skiva "för allt i världen"

å ja tycker låtarna är skit bra..



ha d gött

//cissi



Av cissi - 14 juni 2010 15:22



idag är det min födelsedag..idag fyller man 26 år..

herrgud vad tiden går..

idag har ja jobbat..jobbade bara på mörran från 07:30 till 12:00 sen åkte ja bussen ner till stan och in till tandläkaren..va bara där inne i 20 minuter idag..sen tog ja bussen o åkte hem..så nu sitter ja här å bara slöar.

ska över till morsan o brorsan om en stund å töla lite me dom.

sen ska ja se top model 13 finalen idag.

annars blir de nog bara lungt.

upp å jobba imorgon igen.


ha de gött alla!!

kram cissi 


 

Av cissi - 13 juni 2010 19:11

 

tjoho...

ja då sitter man hemma igen då..å rastlös är ja som vanligt..

men e så jävla trött å seg så ja orkar ändå inte göra något.

igår va ja i stan å träffade lite kompisar festade å så..sen va ja te pitchers..de va kul..det var en rolig kväll igår :)

nu ska ja äta lite pizza sen bara slöa framför tv´n.


hoppas ni alla har de bra..

kram cissi

 

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards