Alla inlägg under september 2010

Av cissi - 22 september 2010 17:27


Hej Hoj!!!




Jag älskar toni så himla mycket!!!!

så det känns i hela kroppen..

är så himla kär o det pirrar i magen o i hela kroppen..


 


ja saknar Toni så himla mycket...

saknar han mer än nånsin just nu..

så här mycket har ja nog aldrig saknat han som ja gör nu..

  I am not leaving you  


 


jag vet och ja känner att detta är rätt..

finns bara en som jag vill ha och det är Toni.


**I LOVE YOU**

      

**you for me forever*



    

Av cissi - 21 september 2010 16:19

 


 Faan jävla skit......vilken röra det blev...

fick reda på i morse att det visst va säffle marten redan till helgen..

å ja som trodde att de va nästa helg...shit..

å så har man planerat att åka ditt nästa helt den 2okt..då ja trodde att det va marten...

men det är nu till helgen som marten är..

å nada pengar har man,inte förns efter helgen *suck*

å ja som ville bjuda mormor på fika under säffle marten.det är en tradion som vi brukar göra under marten..eller iaf nåt ja brukar göra under

säffle marten är att ta ut mormor på en fika o kolla lite...

men de behöver ju inte just vara marten för att ta en fika me henne heller.

för ja åker inte ditt för att titta på marten utan det är för att få umgås med henne.

att kolla på marten e ju bara en extra grej påköpet typ..

å ta en fika med henne kan ja ju faktist göra vilken dag som helst..

och det vore ja ju igentligen göra oftare...

Så det får väll bli den lörd 2 okt iaf som de va planerat fast utan marten.

**saknar mormor**

-----------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------


idag har man jobbat hårt iaf...

varit möe o göra hela dagen...knappt man kunde äta lunch i lugn o ro..

men imörra blire lugnare iaf...

nu ska ja ta mig en smörgås o spela lite sims o bara slappar o äta panodil så magverken går över...



I love all my friends
I love my toni
I love my family
I love my cat elvis


have a good day everyone








Av cissi - 19 september 2010 21:34

hej hoj i stugan!!!!


 

Ska försöka att klottra ner lite grejs i min blogg nu igen dåra...

inte varje dag ja gör det och inte varje dag jag orkar och inte varje dag ja kommer ihåg att göra det heller..


idag är det söndag...kom hem vid 18:00 ifrån Toni idag...

åkte ditt i fredags efter jobbet..vi satt o tog det lugnt hemma hos han hela fredan..nyktra o bara slöade framför tv..det va gött..

sen kom mats o en till på besök..

men de va bara tråkiga program på tv..men de var trevligt ändå...kanske får börja hyra lite filmer för tv suger..bara skit filmer på tv hela tia..

å i lördags va ja på bröllop..Till Charlotte o Christian...

det var ett mysigt o trevligt bröllop..en jätte trevlig kväll var det :)

önskar dom lycka till och ett stort grattis till dom :)

sen efter brölopet åkte ja tillbaka till toni..å festade lite till med toni mats o emma.

det va kul..

men det va tråkgit att åka där ifrån idag...så tråkigt att man får så liten stund att ses på.å så tråkgit att helger ska gå så fort..menmen..det funkar ändå..jag har det så himla bra med han..önska bara att helger vore längre eller att vecko dagarna vore mindre elr nåt..så vi fick mer tid att umgås på..älskar min toni jätte mycket! han gör mig glad på nåt vis som ingen annan har gjort..han ser mig som jag är som ingen annan har gjort.å ja ser han som han är också..tycker att det känns som att vi passar skit fint ihop o grejer..saknar han jätte mycket nu o skulle bara vilja kramas lite nu.

 


har tänkt på en liten grej...som ja borde göra..

för ja har märkt o märker att ja är rätt så glömsk ibland...

har tänkt mig skaffa en almenacka typ en bärbar kalender elr nåt..

så ja kan skriva ner saker som ja ska göra å så..

för ja glömmer saker ibland så lätt..vet inte varför..men innerst inne så kommer ja ju ihåg men glömmer ändå ibland..."kanske börjar bli gammal tant" hahaha

ja ska iaf försöka komma ihåg å skriva ner i en kallender om vad ja ska göra å när o hur o vem o vad osv...


denna vecka har ja inte planerat nånting särkilt inget specielt direkt så..är pank mä så då blire inte te å göra så möe...

bara jobba hela veckan.å sen skulle ja behöva städa för det ser ut som en svin stia här...


sen vill ja töla o umgås med min underbara granne victoria..är så himla underbart gött o bara sitta o prata med henne..ja kan verkligen säga allt o prata med henne om allt å det känner ja att ja inte kan med många..så det ser ja mycket fram emot att få göra.

hoppas hennes förskylning går över snart..tycker synd om min stumpa..

inge kul när mina kompisar är sjuka o förkylda elr nånting...ja skulle hellre vilja vara sjuk o sånt än att mina nära o kära är det.."men sån e ja"

hihi..


jo sen på fredag har ja ju lovat texi "therese"att följa med henne till tobbe..

för hon vill så gärna ditt och hon vill inte åka ditt själv..så klart man ställer upp o finns där när någon e nervös o pirrig i magen o så hehe...men det ska bli trevligt iaf o finnas där för henne iaf...


men det finns en annan sak ja ser mycket fram emot just nu..det ja ser nästan mest fram emot...

å det är säffle marten..

den är sista helgen i september.."tror ja inte säker"

då får ja träffa min kära o goa mormor igen...å det ser ja mycket fram emot...då ska ja ta med henne ut på promenad på marknaden som vi brukar göra..det gör vi varje år...å nu har ja inte sett henne sen ja träffade henne på sjukhuset..så ska bli kul o träffa henne o se hur hon mår nu osv..det ska bli trevligt o få komma ut med henne iaf...:)


sen den 9 okt är ja bjuden på avskedsfest i sommarstugan.farmors sista dag där för i år.

så det vill ja också gärna ställa upp på...

pappa skrev ett sms till mig idag å det stog så här..

"farmorvill att du hjälper henne att plocka linoon o svamp den 9 oktober"

hehe så gulligt..

hon börjar bli gammal hon med nu så hon orkar inte gå så mycket i skogen som hon har gjort...


känner att det är en sån där period då jag vill ta hand om dom äldre i släkten...

har bara en sån känsla och en sån period..

å sen så är ja ju en väldigt familje kär människa...

å tycker min släkt är helt bäst...

både på mamma o pappas sida...

båda e lika knasiga o roliga o underbara..


jaja...iaf..

detta va nog det enda som ja vet är planerat...kommer inte ihåg nånting mer..mitt glömska lilla minne har hoppat ut...

men finns säkert annat grejs också men inget direkt planerade datum o grejs...vad ja kommer ihåg just nu hehe...



nu ska ja höppa i säng o söve lite

o sen upp o jobba imörra igen...

ha de så gött nu allesammans...


*ja älskar min toni mina vänner o min släkt*



kramkram cissi




Av cissi - 12 september 2010 21:15

 


HAJJ HAJJ!!!


Nu tänkte ja blogga lite igen..men vet inte vad ja ska skriva..

höve e helt tomt men ändå har man en massa tankar i höve..

men ändå vet ja inte vad ja ska blogga om...men ska försöka få ut lite här.


igår va ja ute med  ett gäng tjejer..vi hade möhippa för charlotte..:)

det var roligt :) vi va på rud o för festa o åt mat på metrepol och avslutade kvällen på nöjes..det va en trevlig kväll me tjejerna igår..

å nästa helg ska charlotte o christian gifta sig..

så kul å se min charre lycklig o gift...

önskar min goa darling charre o cristian lycka till:)


 


har funderat lite på allt möjlgit...

å det finns en enda grej som ja vill ha som ja vill göra..

å det är att ta de där jävla körkortet nån jävla gång...


satt o funderade lite på mitt liv och allt..

och just nu mår ja så himla bra..

för att ja har

en undebar familj en mor och en far och underbara syskon.

och en underbar mormor o farmor o moster..

jag har underbara vänner som ja älskar och ja kommer alltid att finnas här förr dom.

jag har en underbar pojkvänn som ja älskar för att han är han och för att han tar mig som jag är.

har min lilla kattt min bebis min elvis..

och en lägenhet

och ett toppen jobb.som jag trivs jätte bra med.

så just nu kan ja inte få det så mycket bätte..

tror aldrig ja har haft det så här bra som jag har det nu...

och det är tack för att ja har alla runt om kring mig..

utan er alla så skulle ja inte må så här bra..

och utan mitt jobb så skulle ja heller inte må så här bra.

ja vill att det ska vara så här hela tiden hela livet..

att det ska kännas så här bra hela tiden.

men visa förändringar vill man ju ha...

om några år vill ja ha en snygg bil en amerikanae bo i ett fint hus i stan tror ja,

ett eller 2  barn och en man..det är mina drömmar..

å något av det vet ja att ja kan få..

det enda ja ärr osäker på som ja kanske

inte får är att få bo i ett fint hus...

så det första ja ska göra nu är att börja spara

undan pengar till körkorto börja plugga...



 

nu har ja inte så mycket mer att skriva om...

börjar bli tött så det blir snart till att sova..

hoppas att ni alla har det bra..

kram till er alla




Av cissi - 9 september 2010 18:33

Tjenixen idag igen!!!!!





Allt bra med dig då??

själv si så där.forfarnade ont i halsen


febrig och lite höve-värk


ja fick gå hem ifrån jobbet idag...

jobbade några timmar iaf..från 07:30 till 10:00

ja ringde till vårdcentralen imorse och fick en tid hos lab tror ja det hete..så ja va där kl 10:10 tog blodprov.

sen fick ja sitta i ett väntrum o vänta på

min läkare i 45 min typ..

han kolla i halsen  öron och till o med näsan hahaha usch..

å när ja va klar där så skulle ja till en sköterska.

och innan ja kom in till henne så fick ja vänta i 30 min i väntrummet

sen när ja va hos henne så fick ja blåsa i nån grej..

sen när ja va klar hos henne så skulle ja tillbaka till min läkare.å när ja va te han så kom han fram till att ja skulle ha astma..efter som att han kom fram till att ja andades svårt o konstigt tydligen..å så börja han självklart snacka om min jävla rökning...å skit...sen efter läkar besöket vad ja till jobbet o sjukanmälde mig och sen till apoteket toch nu sitter ja här med en konstig aparat...


en sån här--------------->>>  





sånt e livet...

annars är det rätt bra faktist...

trivs så himla bra på jobbet som fan...

prata med chefen idag och sa:

varje morgon som jag kommer till jobbet så känner ja mig alltid välkommen och uppskattad och varje dag som jag går ifrån jobbet så kan ja känna att ja har gjort nånting bra.ja trivs jätte bra där..


 


imorgon lämnar ja kil och åker till min älskling...

åker tillbaka till k-d på lördag för och festa med några där...längesen man festade med brudarna i stan nu...

menmen..

längtar tills imörra då ja får träffa min älskling..

ska bli underbart gött..bara få mysa o umgås med han<3

 



här kommer en skit bra låt....


ja bara älskar låten...så jävla skön..


å bara en massa röj,..sånt gillar ja...





ha de så gött alla mina vänner!!!

kram cissi


Av cissi - 8 september 2010 22:07

usch vilken huvudvärk man fick...blää...

jaja shit samma...


började jobba idag...

de va trevligt fast kände mig inte helt 100%

forfarande konstig o febrig i kroppen och

nu börjar det kännas lite i  halsen också...menmen...

har haft en bra dag på jobbet iallafall..

möte många glada minner när man kom till jobbet idag..

känner mig så uppskattad och välkommen varenda dag

när ja kommer ditt..

ja tror nog ja har skämt bort dom me alla mina kakor o grejer hihi...

hade mycke o göra idag.det är skojigt det..

sen träffade ja min gammla chef/arbetskamrat Kerstin...

hon e så go o snäll...hon slutade jobba i julas där ja jobbar..det va jätte  tråkgit att hon  slutade

för hon va så bra o rolig jobba med..

trivdes så himla bra med henne..

menmen nu är det en ny tjej/tant där istället för kerstin hon funkar hon med men saknar ändå kerstin..

imorgon blir det till att jobba igen..

å imorgon har ja också mycket att göra..

ska bakas mer kakor som ska fryas in..som vi ska ha till beställningar och till serveringen...

menmen...

blir även ett besök hos farbror doktorn imorgon med halsen känner ja...

usch usch..hoppas att man slipper pencelin o dret iallafall...


nu ska ja lägga mig o söve är trött som fan..

å ja saknar min underbar Toni så ja blir knäpp i höve...

det är så himla tråkigt att sova utan honom..så himla ensamt ärre..

men men på fredag  träffar ja han igen :) *jippi*..

sen på lördag blire te o röja med brudarna på stan :) :)


hoppas ni alla har de bra...


godnatt o söv så gött alle sammans

kram cissi  

 



Av cissi - 2 september 2010 14:46




 

Hejsan Svejsan....  


idag vaknade ja upp i kristinehamn hos min underbara toni..

har druckit kaffe o pratat med folk på fb och väntat på toni som har jobbat..

himla gött väder idag...sol å grejer gött däh  

idag ska vi till tonis mamma och äta mat...det ska bli trevligt.

sen ikväll blir det bara en massa mys o godis framför tv´n...

älskar min toni     

 

nu ska ja snart väcka min gullegris som ligger o sover efter att ha jobbat o slitit med gräsklipparen...men först en kopp kaffe o en cigg o lite tv..

 

må så gott alla vänner i den sköna solen!!

 

-------------------------------------------------------------------

 

här kommer en låt...min o min älsklings låt..

låten o texten är underbar..

lika underbar som min toni<3

HAVE A NICE DAY ALL MY FRIENDS!!!!!!!

KRAM FRÅN ERAN LILLA CISSI

 

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards