Alla inlägg under november 2010

Av cissi - 22 november 2010 16:41

   


Kom hem för ca 45 minuer sen från jobbet..

å är skit trött o seg..har  bakat 3 stora plåtar med mjuk pepparkaka och 3 sockerkakor på jobbet idag så de blev skit varmt..jobbigt..

det e möe som är jobbigt o bara usch just nu...

hatar dom här mörka stunderna och dessa årstider som höst och vinter..

blir så deppad på konstigt viss...orkar inte mä fölk alls under veckor dagarna...knappt ja orkar gå till jobbet  fram och tillbaka för det känns som att alla glor på mej..sen så måste man le och låsas att man är glad och mår bra..

ja gillar inte folk som tittar på mig.

gillar inte folk alls..bara dom ja känner..gillar ja som fan eller älskar som fan..

konstigt nog att på helgerna så är ja inte alls så här deppad..men det kanske är för att då har man kanske några öl i sig eller nåt sånt så då blir jag inte lika deppad utan mer avslappnad på nöe vis och orkar vara runt folk...

sen under dessa årstider så blir ja så trött på mig själv..

får en konstig känsla och gillar inte mej själv alls...

och då känner ja att ja vill göra om hela mig är så trött på mig själv så det finns inte..skulle operar om hela mig bara för att vara glad och må bra under årstiderna höst o vinter..om ja hade varit en annan person så hade säkert saker o ting varit lättare och kanske mått bättre.

tycker det är svårt att jobba till och med

när man känner så här...

men ja tycker så himla mycket om alla på jobbet..

tycker om alla andra om kring mig också..

som kompisar familjen oojkvännen..

men vissa perioder som nu så villjag bar låsa in mig och bara vara för migsjälv bara sitta här o glo.

tycker inte om folk..

och sen så har man ångest känslor..fast ja har inget att ha ångest för..men det känns himla tungt i bröstet typ o magen typ..


ibland känner ja att ja vill ha nån att prata med för att kanske må bättre..

ja vet vilka ja kan prata med också när som helst men ibland känner ja att ja vill prata med nån utomstående nån kurator eller nåt,men vill inte blanda in dom heller..

vet inte vad ja ska prata om som gör att man mår bättre heller..

det är nog bättre att vänta tills det blir vår o sommar då mår man mycke bättre igen..

men vissa dagar mår ja ju rätt så bra faktist..men just nu mår ja mest usch å har gjort ett tag..typ under hela höst perioden o nu är den hemska vinter perioden kvar januari o februari är lika möe usch den med...


idag har ja tydligen namnsdag..och det var 2 på jobbet som sa grattis och sen så fick ja ett sms av pappa som det stog"grattis på namnsdagen"på..trevligt...fast ja hatar mitt namn också...usch...skulle vilja byta namn men det är dyrt..

vet inte ens vad ja vill heta..vet ingenting,varken in eller ut...

 tycker inte om att vara på detta humör blää..å ja vet inte hur ja ska göra för att vara på bättre humör heller..typ supa typ nää de e inge bra de heller...försöker tänka på allt som är bra och på saker som får mig att le och må bra.som kompisar o toni och familjen och alla...

nej usch nu ska ja försöka skriva om nöe annat...eller inte skriva alls..


det ska bli himla mysigt till helgen iaf...

ska ut och äta på resturang med min kära mormor då i säffle..för hon fyller 80 då...det ska bli himla mysigt..

och träffa släkten o syrran o dom ja inte träffar så offta...


nu ska ja dricka mer julmust o käka popcorn o spela lite på fb och bara slappa..



****älskar alla mina vänner skit mycket,vet inte vad ja skulle göra utan er,ber om ursäkt om ja inte är så specielt social av mig.men ni är iaf bäst i hela världen och ni vet vilka ni är****


***älskar min toni av hela mitt hjärta..han är det bästa som har hänt mig och den bästa pojkvännen som man kan ha***



ha nu en bra dag!!

kram cissi


Av cissi - 15 november 2010 21:41

ibland har man så himla mycke tankar i höve...som typ grnyr i höve på än..

vet inte varför vissa stunder o dagar är så.

men ibland så tänker man så himla mycket på allt o ingenting...


----------------------------


i fredags åkte ja till toni..å va där..å tog några öl med han o gunnar..

lugn o mysig kväll ändå...

sen på lördan så åkte ja till farmor o satt där och väntade på pappa för att ge han en fars dags present...sen efter ja hadwe varit där så gick ja hem till emma som hade 25 års kalas,...det va trevligt...men hamnade i tråkiga diskusioner med en vis person om en vis tråkig sak..vilket ja inte tar här..bara jobbigt att prata om..menmen...

jo sen så tog ja natt bussen till kristinehman..å va dret full..å spydde ner hela toaletten på bussen usch usch..sen avslutade ja kvällen i sängen å ja somna nog rätt fort..

men ja kommer ihåg det mesta ifrån lördan ändå...

å sen i söndags va ja o tittade på bhonus...helt underbart bäst är dom...satt o lyssna å bara tänkte på en massa grejs...det va rätt  mysigt faktist att bara sitta o titta o käka chips o dricka cola..de va himla mysigt faktist...

å idag har ja varit ledig hela dagen de har varit himla gött..så denna vecka har ja barab 4 arbetsdagar....gött gött...

så imörra är det dags att jobba igen,,,blää usch...


jaojao...

-----------------------


denna veckan kommer säkert gå fort...eller ja hoppas iallafalll det...

sen ska ja tillbaka till kristinehamn igen på fredag...

å hoppas då på en nykter o mysig helg..har blivit lite för mycke för lilla mej..

så skulle sitta fint med en nykter helg..

menmen det är svårt att hållla efter som att de e så gött å bara ta en öl å slappa också eller bara partaja..men e samtigt fattig just nu...så de blir nog nyktert ändå...


------------------------------


nästa helg den 26 o 27...så har ja några planer och ideer...

den 26 skulle ja bara vilja festa å ha roligt...sen på lördag åker ja till säffle..för att fira mormor på restauyrang..ska bli himla mysigt o trevligt...

det blir  ja mamma moster mosters gubbe johan emelie å sanna å mattias...hade ju varit himla trevligt o mysigt å ha med sej toni också.

eftersom att syrran har med sej sin kille...men han ska på bowling då...så ja får klara mej själv..men det känns lite konsigt å sitta där när hon har med sej sin kille å ja får sitta där själv..menmen de gör inge...

det är ändå mormor o släkten o kvällen som är det viktigaste...

ska bli jätte mysigt iallafall..


------------


nu ska ja ta och göra mej iordning för söv dags...

upp tidigt imörra igen...

söv gött alla...

kram kram cissi


Av cissi - 9 november 2010 19:32

             


TjOsAn TjoSaN!!!!



vet inte vad ja ska skriva för nöe idag...ja tänker inte skriva om något som ja har gjort idag utan bara tankar som finns i höve...å om min big love  :)



Ja älskar min toni så himla mycket..men det är det många av er som ja vet redan vet det eller som redan har fattat det :)

ja älskar han för att han är så himla underbar o go o omtänksam mot mig..

ibland  tjafsar vi å bråkar..å vi blir arga o sura på varann...men vilket förhållande blir inte det..det blir väll alla nån gång..alla förhållanden tjafsar nån gång..

men vi löser våra problem o tajfs o små bråk hur bra som helst ändå till slut...

älska glömma o förlåta..får man inte glömma..

ja älskar han för den han är o han älskar mej för den jag är...det är så det ska vara..

ibland önska ja att ja kunde få vara ifred från jobbet å inte jobba på ett tag.typ jobba mindre eller vara jobb fri en månad eller två..

för ja vill så gärna hinna med å göra saker med honom å med kompisar o med familjen o shoppa o grejsa..men som det är nu när man jobbar varje dag så hinner man inte med att göra så möe saker..

när ja kommer hem från jobbet en helt vanlig dag.så e ja helt slut.

så jävla seg o trött,så de e inte möe man orkar göra då..

.önskar att ja orka göra mer..typ  som att grejsa här hemma...

sen när helgerna kommer så vill man göra massa massa massa saker.men man hinner inte..ja skulle vilja vara med alla precis samtidgt o göra allt ja vill precis samtidigt...men det går ju inte...ja vill göra jätte många mysiga saker med toni..o ja vill göra jätte roliga saker me kompisarna o umgås me familjen o släkten..men tiden o timmarna o dagarna går så fort..

 


jag älskar min toni så himla mycket...ibland blir man osäker o fundersam o grejer men innerst inne i mitt hjärta o i mitt sinne så vet ja att ja älskar han så himla mycket...å att ja vet att ja vill ha han å ingen annan...ja har alltid varit en osäker preson typ hela livet..å det är sån ja är..men innerst inne så vet ja...ja vet att ja inte behöver vara osäker eller rädd eller nånting..för ja vet..ja vet vad ja vill o ja vet vad ja känner..

.han tar hand om mej som ingen annan kille har gjort..han bryr sej på ett helt annat sätt..å han är sej själv...det finns vissa stunder då man blir sur o rgining på små saker..som man kanske stör sej på..men så är det nog alltid...i alla förhållanden å så..det är nog bara så det ska vara..ja vet att ja älskar han o ja vet att han älskar mig.


 


nu ska ja fortsätta o glo på tv o bara slappa innan det är dags för att sova...

imorgon ska ja jobba sen efter jobbet ska ja in till stan o träffa charlotte o ta en fika med henne o leta efter 25 års present till våran emma...


ha en fortsatt trevlig tisdag...

kram cissi

Av cissi - 8 november 2010 19:20

längesen ja skrev nöe här nu...

men har inte haft tid å skrive nöe eller så har ja glömmt bort att skriva nöe...



börjar bli kallt ute nu..usch för denna vinter...blääiigt...


har bara jobbat idag o slöat här hemma...

nu små tittar ja på simpsons å snart blir det paradiis hotell å sen nöe annat å glo på...


å sen söve...e trött som fan hehe..



ha det gött

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards