Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Fredag + helg!!

Av cissi - 18 februari 2011 18:31

jahapp....

då va de helg igen daah...men helgern går alltid så fort...hinner inte en blinka såär helgen slut hehe...


fredag kväll då..blir te å sitta hemma å slappa å glo på film..

å bara vara för sej själv...


å imöra vet ja icke...funderar påå å ut å dansa...älsker å dansa...de e fan de roligaste ja vet...


annars blir de bara att vara typ...


saknar toni gör ja som fan..men vi har sagt att vi ska vara ifrån varandra 2 veckor..å de e svårt men de ska ja försöka att klaara av...


nu ska ja te morsan å äta körv...


ha de gött kram cissi


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cissi - 11 april 2011 20:07

HALLOJSAN MY FRIENDS Å ALLA ANDRA!!!!!!!!   denna veckan kommer bli jobbig... för att ja får inte dricka kaffe längre :( suck... för att ja har magkattar..å ska försöka att inte dricka kaffe under denna vecka för att se om det blir bättre.....

Av cissi - 7 april 2011 17:31


    Kom hem från jobbet för några timmar sen..å e as trött å sleten idag.. har varit en jobbig dag för att ja har varit på en sånt konstigt humör hela dagen.. men det går väll över snart..   snart är det hockey å det ska man glo på =) ...

Av cissi - 31 mars 2011 18:37

Lite dikter som ja satt å skrev på. tänkte lägga ut dom på bloggen. har till och med skrivit lite på engelska och det är inte dåligt för att vara lilla mej hehe.fast ja tog några rader ifrån några låtar som jag har hittat.men endel av dom har ja ...

Av cissi - 17 mars 2011 19:42

Vaknade runt 07:30 idag å somnade igår runt 22:00..fick rätt gött med sömn i alla fall. men ändå så va ja väldigt trött imorse. Jobbade till 16:00. kom hem och började städa och greja. Skurade golvet diskade + att ja tvättade förnsten på insi...

Av cissi - 14 mars 2011 20:55

    längtar efter vår o sommar.det ska bli gött när värmen kommer tycker ja.. nu börjar snart the okända som ja ska se på sen är det dags för att sova igen..      googlade lite på grisar hehe..tycker grisar är så söta...vet inte varför....

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards