Alla inlägg under augusti 2009

Av cissi - 5 augusti 2009 18:39

bloggen http://cissis.bloggagratis.se/

ja va iväg som vanligt till jobbet 07 imorse..va iväg te crossbanan där ja just nu målar fönster..hela ja är fan vit efter allt målande..

sen efter 15 så va ja med en kollega och matade grisar och får..har några gisar och får som några på jobbet tar hand om om dagarna..matar å så..

så denna vecka och nästa vecka ska ja följa med och mata dom..för att när dom behöver extra hjälp så ska ja själv få gå ditt å mata dom..

foton på grisarna och fåren kommer senare...


har nyss diskat o städat lite...åh imorgon kommer min älskling..längtar så himla mycket..saknar min älskling så otroligt mycket...

har nyss gjort fiskgryta som ja ska bjuda min älskling på imorgon och till matlåda...


helgen e helt oplanerad vet inte alls vad som händer just nu...

men min älskling är här i helgen så då blir det säkert en super rolig helg..som vanligt när han är här så har vi så himla roligt...ska nog komma på något roligt han o ja kan göra..:)




ha de gött alla

krameli kram

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards