Alla inlägg under oktober 2010

Av cissi - 14 oktober 2010 17:00

Tjosan Hoppsan!!!


 



  

Hösten är en så himla vacker årstid men den gör en konstig....

 jag tycker att sommaren är bäst   



har inget speciellt att skriva om idag...så idag skriver ja inge mer....  


 


  Saknar min underbara goa Toni så himla mycket!!!  

älskar han av hela mitt hjärta   

åh på lördag får ja träffa han igen   

å imorgon "fredag" så fyller lilla texi år...så då ska ja försöka fira henne på det bästa sättet man kan...med öl å en massa dans....I Love To Dance!!!!!!!!!   

Sen på söndag får ja träffa &  lyssna till världens bästa band  BHONUS    


Ha nu en fortsatt trevlig o mysig torsdag!!!

Kram cissi   



sen I lohvjje to dance

Av cissi - 12 oktober 2010 16:58

Tjo flöjt....


nu var det ett tagsen man skrev..har inte haft tid att skriva nåt på ett tag å sen har ja inte kommit ihåg att skriva nmågot heller....men ja hoppas att det är bra med er alla...

me mej är det sisådär.det är varken bra eller dåligt...

idag har ja inte gjort nöe förutom å jobba..

å det blir nog inget mer gjort idag heller..för ja e as trött å seg...

sitter mest o tänker å funderar på allt möjligt...


himla gött å vackert väder nu..sola skiner å härliga fina gula löv överallt...

men tidigt på morgorna är det kallt som fan..då behöver man både mössa å vantar fast de har inte ja...inte än hehe...



har funderat från o till på att skaffa mig en tatto...men vet inte vad ja vill ha...ja vill ha nån tatto som är personligt typ..nåt somhar me mej å göra...å ja kan inte komma på nån...funderar på å tattoer in en text  nånstans där det ska stå grandmother eller mormor..för hon e något specielt för mig å sen så kanske ja själv blir det nån gång i framtiden vem vet....sen så älskar ja grisar...ja tycker dom e så söta o gulliga så en gris vill ja tattoera in nånstans på mig...men har inte bestämmt mig än vart a ska ha dom...




nej nu ska ja fortsätta titta runt på nätet å bara slappa....



saknar min älskling så himla mycket.  

det är så tomt utan han...vill vara med han varje dag... 



ha det gör gött!!!

kram cissi


här nedan kommer lite tatto grisar hihi...

    


 

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards