Alla inlägg under februari 2009

Av cissi - 25 februari 2009 15:28

hej hoj...


läget med er alla?

själv är det si så där...

vakna 2 i natt och sprang på toa å spydde inge vidare skoj..

hoppas ja klarar mig undan magsjukan..:S


imorgon kväll åker jag till säffle till min mormor och moster o hennes gubbe..

ska vara hos min moster hela helgen..så ja kommer hem igen på söndag...

på fredag blir de nog bara mys hemma hos moster å på lördag blir det dans och håll igång i medborgar huset i säffle..då spelar SCOTTS..'jippi*

ska bli as skoj å se dom..alla e ju jävligt fina å söta...

synd att ja ingen kamera har:(


ja tror det börjar bulta å slå i mitt hjärta tror någon har vunnit mitt hjärta..men ska man våga säga vad man känner eller ska man bara strunta i det...det är nog det ja funderar på hela dagarna hehe...


aja skit samma...

kärlek e nog bara skit...för min del iaf...


nu ska jag hem och göra lite skivor som jag ska ha med till moster...

mosters gubbe gillar dragspels musik.så nu ska han få en skiva me bara dragspel hehe...


aja nej nu ska ja pyssa hem...sova en stund e trött..:(


ha de bra alla som läser hehe..om de nu är nån som gör det...vad vet ja...hehe


ha de gött..

kramis cissi

Presentation

jag är den jag är..
så ta mej för den jag är,för annars kan det lika gärna vara...

jag älskar mina Vänner,Familjen,Syskonen,Toni o Elvis.

Omröstning

Öl är godare än Sprit??
 ja
 nej

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards